Cookies: Η σελίδα χρησιμοποιεί cookies. Διαβάστε περισσότερα για την πολιτική τους. Το κατάλαβα
Κλείσιμο
Έχετε αλλάξει Καμπάνια αλλά το Καλάθι σας δεν έχει μεταβληθεί.
Έχετε αλλάξει Καμπάνια και το Καλάθι σας έχει ενημερωθεί ανάλογα.

Πώς δημιουργείται ένα νέο άρωμα: 4 βήματα που ίσως δεν ήξερες

Για τη δημιουργική διαδικασία της «γέννησης» ενός αρώματος δεν ακούμε συχνά, ίσως γιατί λίγα έχουν ειπωθεί γενικά.

 

Το σημείο μηδέν είναι το να μετατρέψει κάποιος μια εικόνα σε ένα άρωμα. Γνώριζες ότι η αρωματοποιία δεν περιλαμβάνει μόνο την επιστήμη του συνδυασμού των ουσιών, αλλά και μια πινελιά καλλιτεχνικής, πολιτιστικής και φιλοσοφικής πραγματικότητας; Εάν σου φαίνεται ενδιαφέρον, διάβασε μερικά πιο συγκεκριμένα γεγονότα σχετικά με τη διαδικασία δημιουργίας των αρωμάτων.

Η αλήθεια είναι ότι η διαδικασία που σχετίζεται με τη δημιουργία ενός αρώματος περιλαμβάνει πολλά βήματα, περίπλοκα, αλλά απίστευτα δημιουργικά. Περιλαμβάνει κυρίως το τι συμβαίνει στο κεφάλι του αρωματοποιού. Ποιες είναι οι πηγές έμπνευσης. Πώς αναπτύσσεται ένα άρωμα από την ιδέα μέχρι την τελική δημιουργία. Δηλαδή:

1. Η Έμπνευση

Η αρχική ιδέα για ένα νέο άρωμα μπορεί να βασίζεται σε ένα πρόσωπο, ένα τοπίο, κάποια ιδιαίτερη διάθεση, ένα φυσικό ή άλλο συστατικό ή ακόμα και σε κάποιες μορφές τέχνης όπως η μουσική, η λογοτεχνία, μία ταινία. Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας δημιουργίας ενός αρώματος, πάντα ακούγεται μουσική στο χώρο, για έμπνευση. Οι μουσικές λίστες αναπαράγονται τυχαία μέχρι να πιάσει ο δημιουργός το συναίσθημα! Τότε η ένταση ανεβαίνει!

2. Οι αρχικές ιδέες μπαίνουν σε μια σειρά

Σε αυτό το στάδιο, χρειάζεται να γίνει καταγραφή της ιδέας. Υπάρχουν δύο τύποι καταγραφής: ο κατασκευαστικός και ο δημιουργικός. Από τη μία πλευρά, η σύντομη περιγραφή του κατασκευαστή περιλαμβάνει το προφίλ του αρώματος (προτεινόμενη κατεύθυνση της μυρωδιάς, πιθανές σημειώσεις, εκτιμώμενο κόστος πρώτων υλών), το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης, καθώς και οποιεσδήποτε άλλες ιδέες συσκευασίας, σχεδιαστικές ιδέες και στρατηγική επικοινωνίας.

Από την άλλη, το δημιουργικό κομμάτι είναι μια συλλογή λέξεων, εικόνων, χρωμάτων και τραγουδιών που ενσωματώνουν αυτή την ιδέα! Άλλωστε κάθε μυρωδιά ξεκινά με μια ιδέα: έναν τόπο, μία στιγμή, ή ακόμα κι ένα συναίσθημα που το άρωμα έχει σκοπό να προκαλέσει. Αυτή είναι στην πραγματικότητα η κεντρική σύνδεση με τη γενική ιστορία του αρώματος. Το να αποτυπωθεί η ιδέα, δίνοντας στους αρωματοποιούς μια σύντομη αίσθηση για την πηγή έμπνευσης.

Στην περίπτωση του Rare Flowers Night Orchid, οι δημιουργοί του, Frank Voelkl και Annie Buzantian, δύο από τους πιο αναγνωρισμένους αρωματοποιούς του κόσμου, φαντάστηκαν τα λουλούδια ως μία ρεαλιστική μετάφραση της γλώσσας που «μιλάει» η φύση. Είναι μοναδικά και πολύ κομψά, σαν… γυναίκες!

Ο Frank Voelkl συγκεκριμένα δηλώνει: «Το Rare Flowers Night Orchid εμπνεύστηκε από κάποιες πολύ αξιόλογες γυναίκες που γνώρισα στη ζωή μου. Ήθελα να δημιουργήσω ένα λαμπερό, πολύ θηλυκό άρωμα που βασίζεται σε μερικά από τα σπανιότερα λουλούδια του κόσμου και αντανακλά τον εξαιρετικό χαρακτήρα αυτών των κομψών γυναικών».

Αντίστοιχα η Annie Buzantian λέει: «Η έμπνευση για το Rare Flowers Night Orchid προήλθε από τις εντυπωσιακές γυναίκες που θαύμασα ως νεαρή κοπέλα στη Νέα Υόρκη - τα έξοχα ρούχα, τα υπέροχα κοσμήματα και τον αέρα αυτοπεποίθησης που είχαν. Αυτό το άρωμα έχει σκοπό να συγκεντρώσει αυτήν την αύρα σε ένα μπουκάλι».

3. Πρώτο δείγμα, δοκιμή και συλλογή απόψεων

Αυτή είναι η στιγμή που ο αρωματοποιός μεταφράζει όλη αυτήν την καταγραφή σε άρωμα, δημιουργώντας διαδοχικές τροποποιήσεις συνθέσεων, ακολουθούμενες από δοκιμές σε δέρμα και χαρτί, συχνά συγκρίνοντας τα δείγματα μεταξύ τους για να αποφασίσει ποια εκδοχή είναι καλύτερη. Σε κάποιο σημείο, ζητείται η γνώμη και άλλων ανθρώπων αφού δοκιμάσουν τα δείγματα. Πολλές φορές, αυτό το βήμα περιλαμβάνει επαγγελματίες δοκιμαστές αρωμάτων, πελάτες ή / και τους διευθυντές των αντίστοιχων τμημάτων των εταιριών.

4. Κορύφωση

Ο αρωματοποιός συγκεντρώνει όλα τα δεδομένα και στη συνέχεια προσπαθεί να προσαρμόσει τη φόρμουλα ώστε να λειτουργήσει για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, ενώ παράλληλα θα εκπληρώνει τη γενική έμπνευση του αρώματος. Μόλις επιλεγεί η τελική μορφή της σύνθεσης του αρώματος, ο δημιουργός βρίσκει το μέγεθος και την προωθεί στην παραγωγή.

{{LoadedProducts[productId].Name}}
{{::LoadedProducts[productId].Name}}
{{::LoadedProducts[productId].MarketingLabel1}}
NEW

{{::(LoadedProducts[productId].SalePrice | currency)}}

No Longer Available

Available Soon

{{LoadedProducts[11723].Name}}
{{::LoadedProducts[11723].Name}}
{{::LoadedProducts[11723].MarketingLabel1}}
NEW

{{::(LoadedProducts[11723].SalePrice | currency)}}

No Longer Available

Available Soon

{{LoadedProducts[11820].Name}}
{{::LoadedProducts[11820].Name}}
{{::LoadedProducts[11820].MarketingLabel1}}
NEW

{{::(LoadedProducts[11820].SalePrice | currency)}}

No Longer Available

Available Soon

{{LoadedProducts[11822].Name}}
{{::LoadedProducts[11822].Name}}
{{::LoadedProducts[11822].MarketingLabel1}}
NEW

{{::(LoadedProducts[11822].SalePrice | currency)}}

No Longer Available

Available Soon

Μοιραστείτε με τους φίλους σας

Άλλα άρθρα

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]